Με τα πυρά της αντιπαράθεσης μεταξύ των πρωταγωνιστών της υπόθεσης με το «χρυσά «καβουροπόδαρα στη Μύκονοο Αμερικανός τουρίστας και ο εστιατόριο “DK Oyster”, στον Πλατύ Γιαλό δεν έχει σβήσει, το «ΘΕΜΑ» φέρνει στο φως τη μήνυση που κατέθεσε η Μπρέντα Μούλτον. Η Αμερικανίδα κινείται νομικά εναντίον τριών σερβιτόρων του εστιατορίου και της υπεύθυνης του καταστήματος. Περιγράφοντας, μέσα από το κατηγορητήριο, το περιστατικό, όπως το βίωσε, η τουρίστρια αναφέρει ότι βρέθηκε στη Μύκονο για ολιγοήμερες διακοπές με την κόρη της, όταν ο ταξιδιωτικός της πράκτορας της σύστησε να επισκεφτεί μια από τις πιο διάσημες παραλίες του νησιού, την Wide. Ποτήρι. Όταν έφτασαν εκεί πέρασαν από διάφορα εστιατόρια και αρχικά απάντησαν με χαμόγελο στις ευγενικές χειρονομίες των υπαλλήλων που βρίσκονταν στην είσοδο των εστιατορίων.

f1___DSC_0011
«Μας εντυπωσίασε το πόσο επιθετικοί ήταν οι σερβιτόροι, καθώς προσπάθησαν να μας πιέσουν να παραγγείλουμε», είπε στο ΘΕΜΑ η Μπρέντα Μούλτον, περιγράφοντας την περιπέτεια που έζησε η ίδια και η 19χρονη κόρη της στη Μύκονο.

 

Ο Μπρέντα Μούλτον ισχυρίζεται ότι, ενώ δεν σκόπευε να καθίσει σε ένα από τα εστιατόρια, η υπάλληλος του κέντρου, που κατέγραψε το εν λόγω περιστατικό, πετάχτηκε ξαφνικά μπροστά της και με επίμονο και ενοχλητικό τρόπο, όπως καταγγέλλει η γυναίκα, είπε. αυτοί:”Κατσε εδω! Κατσε εδω! “ Στο μενού αναγράφονται τα προϊόντα, όχι όμως και οι τιμές, όπως υποστηρίζει στη μήνυσή της η Αμερικανίδα, η οποία τελικά επέλεξε δύο μοχίτο από τη λίστα και ενώ αρχικά -όπως σημειώνει- δεν σκόπευε να παραγγείλει φαγητό, το έκανε για να μην δέχονται άλλες πιέσεις από τους σερβιτόρους. Ήταν τα περίφημα πόδια καβουριών… “Ήταν νόστιμο και ήξερα ότι θα ήταν ακριβό – αν και ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο ακριβό θα ήταν τελικά. “Αλλά σε εκείνο το στάδιο εντυπωσιαστήκαμε από το πόσο επιθετικοί ήταν οι σερβιτόροι, καθώς προσπαθούσαν να μας πιέσουν να παραγγείλουμε .” υποστηρίζει ο Μπρέντα Μούλτον.

Η διένεξη
Η ώρα της αναχώρησης έφτασε μετά από δύο ώρες στο κατάστημα. Στη συνέχεια ο Αμερικανός ζήτησε να πληρώσει, αλλά οι υπεύθυνοι της -δωρεάν- ξαπλώστρας ζήτησαν από τους τουρίστες να μπουν στο μαγαζί. Και τότε έγινε η αποκάλυψη με τον λογαριασμό … “Δύο μοχίτο και δύο καβούρια δεν κάνουν 600 ευρώ. Δεν θα σε πληρώσω. Μετά μου είπε επί λέξει: “Θα καλέσω την Αστυνομία. Θα σε κρατήσουν εδώ και δεν θα επιστρέψεις στην πατρίδα σου. Μπορούμε να βρούμε εύκολα που μένεις “”, η Αμερικανίδα υποστηρίζει ότι άκουσε από τους υπεύθυνους του μαγαζιού, οι οποίοι ωστόσο υποστηρίζουν ότι τίποτα από όλα αυτά δεν συνέβη. Η ίδια, ωστόσο, δηλώνει ότι ένιωσε απειλή και φόβο: τελικά πλήρωσε με την πιστωτική της κάρτα και πήρε τη σχετική απόδειξη.

Όταν η Brenda έφυγε από το εστιατόριο, συμβούλεψε όποιον συναντούσε στο δρόμο να παρακολουθήσει το μαγαζί. «Γιατί χρεώνουν ό,τι θέλουν στον λογαριασμό». Λίγο αργότερα, ο υπεύθυνος του καταστήματος την πλησίασε θυμωμένος και τότε η γυναίκα άρχισε να φωνάζει: “Μην τολμήσεις να με αγγίξεις! Φύγε από τα μάτια μου τώρα!” Η δικηγόρος των Αμερικανών τουριστών, Μαριάννα Κικήρη, μιλώντας στο «ΘΕΜΑ», δήλωσε ότι η εντολή που έχει λάβει είναι να προχωρήσει στις νομικές ενέργειες που απαιτούνται για να φτάσει στις δικαστικές αίθουσες η υπόθεση «καβουροπόδαρα». «Ήταν ένας εφιάλτης για αυτούς που δεν θα ξεχάσουν», είπε ο δικηγόρος.

Η απάντηση του DK Oyster

Από την πλευρά τους οι υπεύθυνοι του εστιατορίου στον Πλατύ Γιαλό αρνούνται τους ισχυρισμούς της Αμερικανίδας λέγοντας ότι κατά την παραμονή της στο κέντρο δεν εξέφρασε καμία δυσαρέσκεια. Τονίζουν ότι θα ακολουθήσουν τη νόμιμη οδό, καταγγέλλοντας συκοφαντική δυσφήμιση που οδήγησε σε ηθική και οικονομική βλάβη, ενώ υποστηρίζουν ότι το περιστατικό ήταν επιζήμιο για τον τουρισμό του νησιού.

f2_kavouropodara

 

Μεταξύ άλλων, η απάντηση του εστιατορίου που εκπροσωπεί το δικηγορικό γραφείο του Νίκου Αγαπηνού αναφέρει τα εξής: «Όλα ξεκίνησαν με την καταγγελία κατά της επιχείρησής μας από έναν Αμερικανό τουρίστα που αφού γευμάτισε στο εστιατόριο μας και ειδικά στην παραλία μας, χρησιμοποιούσε για δωρεάν ξαπλώστρα και ομπρέλα, πλήρωσε κανονικά τον λογαριασμό για το γεύμα της, δίνοντας μάλιστα φιλοδώρημα στο προσωπικό της εταιρείας χωρίς να εκφράσει το παραμικρό παράπονο και την παραμικρή δυσαρέσκεια. αβάσιμη και δεν μπορούμε να ξέρουμε τι και πώς είχε κίνητρο, ωστόσο σίγουρα την παρακινούσαν αδιαφανή, άδικα και εμφανώς κρυφά ανταγωνιστικά συμφέροντα».