Με ρυθμούς αδιανόητους μέχρι πριν μερικά χρόνια αναπτύσσεται το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο όμως σε ένα βαθμό δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στην τεράστια ζήτηση.
Σύμφωνα με τη νέα έρευνα που πραγματοποίησε ο Ελληνικός Συνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, με τη συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz, την Google και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group, η αύξηση στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων που γίνονται σε ηλεκτρονικά καταστήματα της χώρας μας καταγράφη αύξηση έως και 134% εβδομαδιαίως, σε σχέση με το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι. Το Μάρτιο, σύμφωνα με την έρευνα, εκατοντάδες κατηγορίες έχουν εκτοξευθεί από τις online αγορές όπως puzzles με +1.654%, web cameras με +1.256% και στρώματα γυμναστικής με +772% σε σχέση με τον περασμένο Φεβρουάριο.
Ταυτόχρονα, η online επισκεψιμότητα σε όλες τις μεγάλες κατηγορίες ηλ. εμπορίου αυξάνεται κάθε εβδομάδα εδώ και 4 εβδομάδες με πρωταγωνιστές τα Προϊόντα Ψυχαγωγίας με +433%, τον Αθλητισμό & Hobby με +129% και τα Παιδικά – Βρεφικά Είδη με +118% για την εβδομάδα 30 Μαρτίου – 5 Απριλίου 2020 σε σχέση με την εβδομάδα 2 Μαρτίου – 8 Μαρτίου 2020 που ήταν η τελευταία εβδομάδα προ καραντίνας.
Στον αντίποδα βρίσκονται κατηγορίες ηλ. εμπορίου με προϊόντα αυτοκίνησης και μοτοκίνησης, μόδας και ειδών ταξιδιού και μεταφοράς που εμφανίζουν πτώση στην οnline δαπάνη, όπως ενδεικτικά αμορτισέρ αυτοκινήτου με -99%, βαλίτσες ταξιδιού με -63% και γόβες με -51%.
Ωστόσο ακόμα και η κατηγορία της μόδας έδειξε τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης με αύξηση 4% σε online επισκεψιμότητα την εβδομάδα 30 Μαρτίου – 5 Απριλίου 2020, λόγω και των online αγορών για την Πασχαλινή περίοδο.