Η Audi ανανεώνει το SQ2 και το αποτέλεσμα είναι ένα μοντέλο ακόμα πιο ισχυρό και σπορ, με την compact φόρμα του πάντα ελκυστική και σύγχρονη, χάρη σε νέες, φρέσκιες πινελιές από το τμήμα design, με επανασχεδιασμένους προβολείς και προφυλακτήρες.
Παράλληλα, νέες υπηρεσίες Audi connect και νέα συστήματα υποβοήθησης κάνουν την οδήγηση του SQ2 ακόμα πιο άνετη και διασκεδαστική. Την ίδια στιγμή, ο 2.0 TFSI με 300 PS (221 kW) επιταχύνει το SQ2 από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα. Χάρη στην τετρακίνηση quattro και την ανάρτηση S sport, η ισχύς περνά ομαλά στο δρόμο, με την τελική ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα και μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 7,7 λίτρα/100 χλμ..
Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος 2.0 TFSI των 1.984 κ.εκ. και των 300 PS είναι ένας σπορ κινητήρας που απαντάται σε πολλά μοντέλα Audi. Στο νέο SQ2 αποδίδει σταθερή ροπή 400 Nm σε ένα ευρύ φάσμα μεταξύ 2.000 και 5.300 σ.α.λ.. Έχει εξαιρετική απόκριση γκαζιού, με τον ήχο του να γεμίζει όσο αυξάνεται η ταχύτητα, κάτι που εν μέρει οφείλεται και στα πτερύγια του συστήματος εξάτμισης. Το σύστημα Audi Valvelift (AVS) αλλάζει τη διαδρομή των βαλβίδων εξόδου μεταξύ δύο επιπέδων ανάλογα με τις ανάγκες, βελτιστοποιώντας τον κύκλο φόρτισης στο χαμηλότερο εύρος στροφών, με την βελτιωμένη ροή καυσαερίων στον υπερσυμπιεστή να οδηγεί σε ευέλικτη απόκριση και ισχυρή συσσώρευση ροπής.
Η εξελιγμένη θερμική διαχείριση ελέγχει τη ροή του ψυκτικού και η πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή βοηθά τον κινητήρα να ζεσταθεί γρήγορα, πράγμα που επιτρέπει την ενεργοποίηση της μετεπεξεργασίας των καυσαερίων πιο νωρίς. Περιττό να αναφερθεί ότι το Audi SQ2 συμμορφώνεται με τα όρια του νέου προτύπου εκπομπών Euro 6 AP.
Το 7-τάχυτο S tronic είναι στάνταρ στο SQ2. Οι πρώτες σχέσεις είναι σχετικά κοντές, με σπορ προσανατολισμό, ενώ η έβδομη ταχύτητα είναι μακριά για μείωση της κατανάλωσης. Το γρήγορο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη λειτουργεί στις θέσεις D ή S, ή το χειρίζεται ο ίδιος ο οδηγός. Εάν το Audi drive select είναι σε λειτουργία “Efficiency”, ο συμπλέκτης αποσυνδέεται κατά τον ελεύθερο τροχασμό, επιτρέποντας στο σπορ SUV να ρολάρει ελεύθερα.
Η τετρακίνηση quattro παρέχει στο ανανεωμένο Audi SQ2 ένα δυναμικό χαρακτήρα, με μέγιστο έλεγχο και αξιοπιστία σε οδήγηση σε επιφάνεια χαμηλής τριβής. Ένας ηλεκτροϋδραυλικός πολύδισκος συμπλέκτης τελευταίας γενιάς, περίπου ένα κιλό ελαφρύτερος από τον προηγούμενο, διαθέτει πολλές βελτιώσεις, για παράδειγμα στα ρουλεμάν και την τροφοδοσία λαδιού, που αυξάνουν την αποδοτικότητά του. Κατανέμει την ροπή ομαλά μεταξύ των αξόνων. Εάν οι μπροστινοί τροχοί χάσουν την πρόσφυση, η ροπή ανακατευθύνεται πλήρως προς τα πίσω μέσα σε λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Η ανάρτηση S sport του Audi SQ2 χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 20 χιλιοστά. Το στάνταρ προοδευτικό τιμόνι είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε ο λόγος διεύθυνσής του να γίνεται πιο άμεσος καθώς αυξάνεται η γωνία στρέψης. Αυτό κάνει το SQ2 ακόμα πιο ευέλικτο σε αστική κίνηση και σε σφιχτές καμπύλες.
Ο βασικός εξοπλισμός του σπορ συμπαγούς SUV περιλαμβάνει επίσης το Audi drive select που προσφέρει τα προφίλ “auto”, comfort”, “dynamic”, “efficiency” και “individual”. Αλλάζει τον χαρακτήρα του συστήματος διεύθυνσης, του S tronic, του κινητήρα και άλλων συστημάτων. Ο οδηγός μπορεί να πατήσει ένα κουμπί για να θέσει το ESC σε λειτουργία off-road.
Το Audi SQ2 διαθέτει στάνταρ ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και ελαστικά μεγέθους 235/45. Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά 235/40 (στάνταρ με το εξωτερικό πακέτο SQ2). Τα μεγάλα φρένα έχουν διάμετρο 340 χιλ. στον μπροστινό άξονα και 310 χιλ. στον πίσω άξονα. Οι δαγκάνες φρένων διαθέτουν σήματα S και είναι προαιρετικά βαμμένες σε κόκκινο χρώμα.
Τέλος, το νέο Audi SQ2 διαθέτει ότι πιο σύγχρονο σε συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Διαθέτει στάνταρ το σύστημα ασφαλείας Audi pre sense που συμβάλει στην πρόληψη ή τη μείωση της σοβαρότητας πιθανών ατυχημάτων που αφορούν πεζούς, ποδηλάτες ή άλλα οχήματα, μπροστά από το αυτοκίνητο. Το adaptive cruise assist, το οποίο υποστηρίζει τον οδηγό σε πολλές περιπτώσεις με επιτάχυνση, επιβράδυνση και οδήγηση μέσα στη λωρίδα κυκλοφορίας, είναι μια νέα προσθήκη στα προαιρετικά συστήματα. Προκειμένου να διατηρήσει την πλευρική καθοδήγηση, ο οδηγός πρέπει απλά να υποδηλώνει την ενεργή συμμετοχή του αγγίζοντας απαλά το ευαίσθητο στην αφή τιμόνι.
Το νέο Audi SQ2 αναμένεται στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ανακοινώνονται λίγο πριν την έναρξη πωλήσεων του μοντέλου στη χώρα μας.
Latest posts by My City Team (see all)