Πρωτοβουλία για στήριξη της αγοράς της πόλης ανέλαβαν από κοινού ο Δήμος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης.
Οι δύο φορείς δημιούργησαν βίντεο για την προβολή της αγοράς, το οποίο θα παίζεται σε όλα τα διαθέσιμα μέσα του Δήμου και του ΟΤΘ, καθώς και στις βαλκανικές αγορές με πληρωμένες ψηφιακές καμπάνιες. Στο βίντεο αναδεικνύονται τα πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης ως προορισμού city break, με τα εμπορικά καταστήματα της αγοράς που διανύει την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, τα καταστήματα εστίασης με την ξεχωριστή γαστρονομία, η οποία έχει αναγνωριστεί από την UNESCO και την έντονη νυχτερινή ζωή.
Το βίντεο, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο στα αγγλικά, θα μεταφραστεί σε τέσσερις βαλκανικές γλώσσες (σερβικά, βουλγαρικά, αλβανικά, ρουμανικά) και από τις αρχές τις ερχόμενης εβδομάδας θα γίνει στοχευμένη προώθηση με βάση τη μητρική γλώσσα στις αντίστοιχες χώρες, καθώς επίσης στην Πιερία και στη Χαλκιδική.
Στόχος της δράσης είναι να επωφεληθεί ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος από την τουριστική κίνηση που προέρχεται από τις χώρες της Βαλκανικής τόσο στην πόλη της Θεσσαλονίκης, όσο και στους κοντινούς τουριστικούς προορισμούς.
- Τραγωδία στο λούνα παρκ: Το φονικό παιγνίδι ήταν ιδιοκατασκευή, λέει το πόρισμα του πραγματογνώμονα - September 20, 2024
- Τον Εύζωνα που δάκρυσε στην τελευταία του υπηρεσία συνάντησε ο Μητσοτάκης – «Αυτή είναι η Ελλάδα που θέλουμε» - September 20, 2024
- «Αθήνα, 20 χρόνια μετά»: Τιμήθηκαν Ολυμπιονίκες και οι πρωταγωνιστές του Euro 2004 - September 20, 2024