Δεν είναι μόνο οι γαλλικές φρεγάτες και τα περίφημα αεροπλάνα Rafale στα οποία δείχνει προτίμηση η ελληνική κυβέρνηση, αλλά και το αυξημένο ενδιαφέρον των Ελλήνων αγοραστών που τα τελευταία χρόνια έχει φέρει σε πολύ υψηλές θέσεις τις πωλήσεις των γαλλικών εταιρειών. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι ένα γαλλικό μοντέλο, το Renault Clio, πήρε την πρώτη θέση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων τον περασμένο Αύγουστο, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε την πορεία κορυφής της γαλλικής Peugeot, η οποία βρίσκεται σταθερά στη δεύτερη θέση των πωλήσεων της αγοράς, με πολύ υψηλό μερίδιο. Συγκρίνοντας μάλιστα τα μερίδια πωλήσεων στην Ελλάδα των γαλλικών μαρκών (Citroen–DS, Peugeot, Renault–Dacia*) τη φετινή χρονιά με πριν από 2 και 3 χρόνια βλέπουμε μια σαφέστατη άνοδο.
Ειδικότερα, από το 17% που ήταν το συνολικό μερίδιο των Γάλλων στην Ελλάδα το 2017, το 2018 αυξήθηκε στο 18,6% και πλέον το 2020 έχει φθάσει στο 19,9% με σαφείς ανοδικές τάσεις.
Η Peugeot με μερίδιο 10% ηγείται των γαλλικών μαρκών, προσφέροντας αυτοκίνητα με ξεκάθαρα premium και παράλληλα hi-tech χαρακτήρα, ακολουθούμενη από τη Citroen (μαζί με τη DS) με μερίδιο 5,3%, την Renault με 2,8% και την συνεχώς αναπτυσσόμενη Dacia με μερίδιο 1,8% που εδώ και 21 χρόνια ανήκει στη Renault χρησιμοποιώντας πλήρως γαλλική τεχνογνωσία.
https://www.newsauto.gr/