Ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής δίνει κίνητρο -και έπαθλα- για να αποτυπώσει τον μοναδικό τρόπο με τον οποία διασκεδάζει η Θεσσαλονίκη τις ημέρες των γιορτών.
Τον μοναδικό τρόπο με τον οποίο διασκεδάζει η Θεσσαλονίκη τις ημέρες των εορτών θέλει να αποτυπώσει ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής μέσα από τα μάτια των κατοίκων και όχι μόνο, με κίνητρο έναν διαγωνισμό. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης προκήρυξε διαγωνισμό video, με θέμα Thessaloniki Xmas Spirit στο στο πλαίσιο της προβολής της πόλης τις μέρες των γιορτών.
Όπως δήλωσε η πρόεδρος του Οργανισμού Βούλα Πατουλίδου στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM”, “μόνο όποιος έχει βρεθεί στην πόλη τις γιορτές μπορεί να καταλάβει τη μοναδικότητα με την οποία διασκεδάζουμε. Είναι ένας διαφορετικός τρόπος διασκέδασης, όπου όλη η πόλη γίνεται μια παρέα”.
Το θέμα του video θα πρέπει να βασιστεί στην εορταστική εικόνα της πόλης, στον τρόπο ζωής, στις συνήθειες και στις εκδηλώσεις της, από τις 6 Δεκεμβρίου 2019 ως τις 6 Ιανουαρίου του 2020. Τα video θα πρέπει να έχουν διάρκεια από 5 έως 8 λεπτά.
Oι διαγωνιζόμενοι, θα πρέπει να υποβάλλουν την συμμετοχή τους με email που θα στείλουν μέχρι τις 5 Δεκεμβρίου 2019 στο welcome@thessaloniki.travel.
Ο νικητής του διαγωνισμού που θα αναδείξει πενταμελής επιτροπή θα κερδίσει χρηματικό έπαθλο. Το βραβευμένο video θα προβληθεί ολόκληρο ή τμηματικά από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης για την προώθηση της Θεσσαλονίκης στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η συμμετοχή στο διαγωνισμό σημαίνει ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων και των προϋποθέσεων συμμετοχής που οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαβάσουν στο επίσημο portal προορισμού.