Σοβαρότατες καταγγελίες με αιχμές για εξυπηρέτηση σκοπιμοτήτων, καταθέτουν γονείς επτά σχολείων ενάντια στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, κατηγορώντας την ότι μεθόδευσε απόφαση για να αλλάξει τις κατανομές που αφορούν στο 3ο Γενικό Λύκειο Καλαμαριάς, με αποτέλεσμα περίπου 80 μαθητές φέτος και εκατοντάδες άλλοι τα επόμενα χρόνια, να αναγκάζονται να διανύουν αποστάσεις έως και τρία χιλιόμετρα προκειμένου να πηγαίνουν στο 4ο και 5ο Λύκειο στην περιοχή Βότση.

Ο γονείς κάνουν λόγο για παράτυπες διαδικασίες, εντελώς αντιφατικές δικαιολογίες και επιλεκτικές ενέργειες, διερωτώμενοι εάν η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ανατολικής Θεσσαλονίκης θέλει να μειώσει τον αριθμό μαθητών στο 3ο ΓΕΛ Καλαμαριάς, για να στείλει κάποιους στο 4ο και 5ο ΓΕΛ, ώστε να αποφευχθεί το ενδεχόμενο συγχώνευσης των δύο τελευταίων σχολείων που έχουν σαφώς λιγότερους μαθητές. Εμμέσως, όπως λένε, πέρα από τους εκπαιδευτικούς του 4ου και 5ου ΓΕΛ, κανένας άλλος δεν ευνοείται από την απόφαση για αλλαγή των κατανομών και οπωσδήποτε όχι οι μαθητές που θα είναι αναγκασμένοι να διανύουν μεγάλες αποστάσεις και δύο δρόμους ταχείας κυκλοφορίας για να πάνε σχολείο, θέτοντας τους εαυτούς τους σε κίνδυνο.

Το πρόβλημα όπως εξηγεί στο GRTimes η κ. Κατερίνα Εμμανουήλ, γραμματέας του Συλλόγου Γονέων του 10ου Γυμνασίου Καλαμαριάς, ξεκινά από την έλλειψη σχολικής στέγης στις περιοχές Άγιος Ιωάννης, Φοίνικας και Νέα Κρήνη Καλαμαριάς και έχει τις ρίζες του εδώ και πολλά χρόνια, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει βρεθεί  λύση, με αποτέλεσμα οι γονείς κάθε χρόνο να «τρέχουν» να προλάβουν καταστάσεις.

Όπως λέει, στις περιοχές αυτές υπάρχουν τέσσερα γυμνάσια το 10ο, το 9ο, το 6ο και το 3ο από τα οποία αποφοιτούν μαθητές που πρέπει να απορροφηθούν από δύο ΓΕΛ, το 3ο και το 6ο και από το  ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, οπότε εκ των πραγμάτων προσπαθούν να χωρέσουν μαθητές από τέσσερα σχολεία σε περίπου 2,5… Αυτό  έχει ως αποτέλεσμα να μην χωρούν οι μαθητές στα δύο ΓΕΛ και κάποιοι να κατευθύνονται στο 4ο και  5ο ΓΕΛ που  έχουν μεγάλη χιλιομετρική απόσταση από την περιοχή κατοικίας τους.

Το 2020, με απόφαση δημάρχου και προκειμένου να λυθεί αντίστοιχο πρόβλημα αποστάσεων για εκατοντάδες μαθητές, το 3ο ΓΕΛ πήγε στη θέση του 10ου Γυμνασίου, και το 10ο στη θέση του 3ου ΓΕΛ, μεταστέγαση που κρίθηκε επιβεβλημένη ώστε το Λύκειο να διαθέτει περισσότερες αίθουσες .

Μετά τη μεταστέγαση και ειδικά την περασμένη χρονιά, το 3ο ΓΕΛ λειτούργησε με περίπου 410 μαθητές χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Η σχολική κοινότητα περίμενε πως αυτή η κατάσταση θα συνεχιζόταν, τουλάχιστον έως ότου κατασκευαστεί το 8ο Λύκειο στην περιοχή του Νταλίπη, το οποίο έχει ήδη ιδρυθεί (χωρίς να έχει αρχίσει να χτίζεται), γεγονός που καταδεικνύει πως το υπουργείο Παιδείας αναγνωρίζει το τεράστιο πρόβλημα με την έλλειψη σχολικής στέγης.

«Μελέτη  από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, χωρίς καμία αρμοδιότητα»

Σύμφωνα με την κ.Εμμανουήλ, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, χωρίς να έχει καμία αρμοδιότητα, χωρίς να υπάρχει κανένα σχετικό νομικό πλαίσιο, αποφάσισε να αναθέσει σε έναν μηχανικό, τον οποίο πήρε τον Οκτώβριο του 2021 με απόσπαση από ένα σχολείο Β`βάθμιας όπου ήταν καθηγητής, την εκπόνηση μιας πραγματογνωμοσύνης, προκειμένου να αποφανθεί εάν μια αίθουσα του 3ου ΓΕΛ που ονομαζόταν «αίθουσα ειδικής διδασκαλίας» μπορεί να φιλοξενήσει  μαθητές. Η συγκεκριμένη αίθουσα κατά την περασμένη σχολική χρονιά και ενώ φοιτούσαν στο σχολείο 410 μαθητές, δεν είχε  χρήση και ήταν άδεια.

«Η μελέτη που έγινε, κανονικά όφειλε να γίνει κατόπιν αιτήσεως του δήμου, από τις τεχνικές υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας. Χωρίς κανένα  νομικό πλαίσιο, ο μηχανικός εκπόνησε τη μελέτη, αποφαινόμενος ότι με βάση τα ισχύοντα πλέον κτιριολογικά πρότυπα, το πώς δηλαδή χτίζονται πλέον τα σύγχρονα σχολεία, το 3ο ΓΕΛ μπορεί να στεγάσει  μαθητικό δυναμικό μόνο 360 παιδιών. Αυτό αν πάμε να το εφαρμόσουμε στα σχολεία  της Θεσσαλονίκης που έχει τόσο σοβαρό πρόβλημα σχολικής στέγης, τα σχολεία θα μπορούν να απορροφήσουν μόνο το 50% των μαθητών και τα υπόλοιπα ή θα είναι στον δρόμο ή θα αναγκαστούμε να γυρίσουμε και σε απογευματινές βάρδιες όπως παλιά» επισημαίνει η γραμματέας του συλλόγου γονέων του 10ου Γυμνασίου.

Η  ίδια υπογραμμίζει  πως το γεγονός ότι η μελέτη έγινε χωρίς καμία αρμοδιότητα, οφείλεται στο ότι προφανώς εξυπηρετούσε κάποια σκοπιμότητα.

Η σκοπιμότητα πίσω από  τη μελέτη που έφερε τα πάνω κάτω

Η κ. Εμμανουήλ αναφέρθηκε στο 4ο και 5ο ΓΕΛ στο Βότση, σε μια περιοχή που δεν είναι αναπτυσσόμενη πλέον και έχει μειούμενο μαθητικό δυναμικό. «Όλα έγιναν προκειμένου να διοχετευτούν εκεί παιδιά, ώστε να μην υπάρξει συγχώνευση των δύο μονάδων σε ένα σχολείο. Σε αυτήν την περίπτωση θα χανόταν σίγουρα η  θέση του ενός διευθυντή, ενώ κάποιοι μπορεί να έχαναν την οργανική τους θέση στο κτίριο που υπηρετούν» υποστηρίζει, προσθέτοντας ότι ζητείται από τα παιδιά, να βρίσκουν έναν τρόπο να μεταφέρονται, ακόμη και με λεωφορείο, «αλλά οι καθηγητές δεν πρέπει να πάρουν λεωφορείο».

Αναλυτικότερα, τονίζει πως με βάση τη μελέτη για το 3ο ΓΕΛ και προκειμένου να μειωθούν οι μαθητές στα 360 άτομα, όπως αυτή ορίζει, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έκανε τις κατανομές μαθητών, στέλνοντας περίπου 80 από αυτούς στα 4ο και 5ο ΓΕΛ, ώστε να μην κινδυνεύουν με συγχώνευση.

Γενικά,  όπως λέει, εκπονήθηκε μια μελέτη για ένα σύγχρονο κτίριο, που είναι το 3ο ΓΕΛ, χωρίς  αντίστοιχα να ελέγξει κανείς, “αυτό το σχολείο στο οποίο στέλνουμε αυτούς τους μαθητές, πληροί τις προϋποθέσεις;”. «Εγώ ως μηχανικός έκανα έρευνα και διαπίστωσα πως ούτε κτιριολογικό έχει το 4ο – 5ο, ούτε  οικοδομική άδεια έχει και δεν πληροί τις αντίστοιχες προϋποθέσεις που λέει η Δευτεροβάθμια ότι θέλει να τηρούνται στην περίπτωση του 3ου ΓΕΛ» δηλώνει η κ. Εμμανουήλ.

Κατά την ίδια, η μελέτη αφορούσε επιλεκτικά και στοχευμένα, το 3ο ΓΕΛ, τη στιγμή που η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχει σχολεία χωρίς κτιριολογικό, οικοδομική άδεια, πιστοποιητικά πυρασφάλειας, σχολεία στα οποία μαθητές είναι σε «αίθουσες» που δεν είναι χαρακτηρισμένες ως τέτοιες, σε διαδρόμους, γραφεία κτλ. Επίσης το 3ο ΓΕΛ που έχει από την οικοδομική του άδεια το 2007, 15 αίθουσες διδασκαλίας 50τμ, διαθέτει ακόμη μια αίθουσα 50τμ χαρακτηρισμένη ως «αίθουσα ειδικής διδασκαλίας» που δεν έχει χρήση αυτή τη στιγμή, αλλά και μια αίθουσα 70τμ, χαρακτηρισμένη ως «αίθουσα τεχνολογίας» επίσης χωρίς χρήση καθώς το συγκεκριμένο μάθημα δεν διδάσκεται στο Λύκειο. Συνεπώς, σύμφωνα με την γραμματέα του Συλλόγου Γονέων, ενώ το σχολείο διαθέτει 17 αίθουσες , η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας «βλέπει» μόνο τις 15, λαμβάνοντας υπόψη μόνο τις 12 για κατανομές, αφήνοντας τις 3 κενές για τις κατευθύνσεις. «Στην Καλαμαριά δεν υπάρχει  σε κανένα Λύκειο της περιοχής, κάτι αντίστοιχο. Στα περισσότερα Λύκεια στεγάζονται οι κατευθύνσεις στο χημείο, στο γυμναστήριο, ακόμη και σε αίθουσες γυμνασίου, όπου βρίσκουν. Και ξαφνικά εμείς που έχουμε τις άδειες αίθουσες, τις κρατάμε να τις βλέπουμε και θα χρησιμοποιήσουμε και τρείς για κατευθύνσεις» λέει χαρακτηριστικά.

Επίσης αναφέρει πως η Δευτεροβάθμια δεν λαμβάνει υπόψη, υπουργική απόφαση του 2007, σύμφωνα με την οποία θα πρέπει η μέγιστη διανυόμενη απόσταση για τους μαθητές του Λυκείου, να μην είναι πάνω από 1000-1500 μέτρα.

«Θα απευθυνθούμε στον εισαγγελέα αν δεν εισακουστούμε»

Τόσο ο Σύλλογος Γονέων του 10ου Γυμνασίου, όσο και οι Σύλλογοι άλλων έξι σχολείων της περιοχής που επηρεάζονται από τις κατανομές που θέλει να επιβάλλει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και συγκεκριμένα του 9ου Γυμνασίου, του 3ου Γυμνασίου, του 3ου Λυκείου, του 18ου Δημοτικού, του 6ου Δημοτικού και του 12ου Δημοτικού, υπογράφουν επιστολή που απέστειλαν προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως στις 28/7/2022, την οποία κοινοποίησαν στην υφυπουργό Ζέττα Μακρή, καθώς και στον Δήμο Καλαμαριάς και στον Δήμο Θεσσαλονίκης.

Η επιστολή έχει ως θέμα «Το οξύ κοινωνικό ζήτημα που προκαλείται από την κατανομή του μαθητικού δυναμικού στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Καλαμαριάς» και σε αυτήν οι Σύλλογοι Γονέων αφού εκθέτουν αναλυτικά το πρόβλημα, αφήνοντας ερωτήματα «εξυπηρέτησης συγκεκριμένης σκοπιμότητας», στη συνέχεια τονίζουν πως σκοπεύουν να κοινοποιήσουν το θέμα στην εισαγγελία, «προκειμένου να αποφανθεί εάν είναι αποδεκτό οι μαθητές να εγγράφονται σε σχολεία της Θεσσαλονίκης χωρίς οικοδομική άδεια, με αμφίβολη στατική επάρκεια, ελλείψεις  πυρασφάλειας, θέτοντας τη ζωή τους σε κίνδυνο, ενώ παράλληλα η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης  αυτοβούλως και αναρμοδίως εκπονεί κτιριολογικές μελέτες ώστε να υποστηρίξει τη θεωρία ότι μια αίθουσα ειδικής διδασκαλίας 50τμ και μια αίθουσα τεχνολογίας 70τμ χωρίς καμία χρήση σε ένα σχολείο απολύτως ασφαλές, δεν μπορούν να δεχθούν μαθητικό δυναμικό».

Κάνοντας λόγο για κατάφορη αδικία και εμμονική συμπεριφορά της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ζητούν την παρέμβαση της υπουργού, δηλώνοντας πως «ούτε τη φετινή ούτε καμία επόμενη χρονιά είμαστε διατεθειμένοι να επιτρέψουμε τα παιδιά μας να εγγραφούν σε άλλο σχολείο ενώ υπάρχουν αδιάθετες αίθουσες στο σχολείο της περιοχής μας.

«Έχουμε στείλει επιστολές, στο υπουργείο, στον Δήμο και σε όλους τους συναρμόδιους φορείς και αναμένουμε άμεσα να βρεθεί μια μόνιμη λύση. Εφόσον δεν προκύψει θα ακολουθήσουμε τη διαδικασία της εισαγγελίας όπου θα κληθούν όλοι οι αρμόδιοι να αντιμετωπίσουν τις ευθύνες τους» λέει η κ. Εμμανουήλ, προσθέτοντας πως ίσως  και σήμερα να κατατεθεί η σχετική αναφορά στην εισαγγελία.

Θ.Γιαννακός: Άδικες και αψυχολόγητες οι κατανομές – Δεν θα γίνουν ποτέ αποδεκτές

Για ένα περίπλοκο, αλλά ταυτόχρονα απλό στο να λυθεί, πρόβλημα, έκανε λόγο ο αντιδήμαρχος Παιδείας, Αθλητισμού, Νεολαίας και δια βίου μάθησης, του Δήμου Καλαμαριάς, Θάνος Γιαννακός.

Μιλώντας στο GRTimes ανέφερε πως πρέπει να αλλάξει η κατανομή που έκανε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, παρέχοντας αναλυτικά στοιχεία για το πώς μπορεί να γίνει, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα.

Όπως είπε, «αυτή τη στιγμή είναι 375 οι μαθητές της περιοχής εκείνης που θα πάνε στην Α` Λυκείου. Από αυτούς οι 50 θα πάνε στο ΕΠΑΛ και μένουν 325. Αν πάρει 162 που μπορεί στο 3ο Λύκειο (η Δευτεροβάθμια στέλνει μόλις 85) και άλλους 108 που παίρνει το 6ο Λύκειο, μένουν 50 μαθητές οι οποίοι δεν μπορούν να τακτοποιηθούν στα σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής. Αυτοί οι 50 όμως, προέρχονται κυρίως από την περιοχή προς το Νταλίπη και προς τον Άγ. Παντελεήμονα. Αυτοί δηλαδή έτσι και αλλιώς, ανέκαθεν πήγαιναν κάποιοι και στο 4ο και 5ο ΓΕΛ και ίσως και να τους βολεύει να πάνε εκεί. Ακόμα όμως και για αυτούς τους μαθητές, επειδή ακριβώς έχουν τη δυσκολία να περνούν δύο δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, την  Εθνικής Αντιστάσεως και την Αδριανουπόλεως, έκανα επίσημο έγγραφο ως αντιδήμαρχος Παιδείας στον ΟΑΣΘ, για να βάλει λεωφορείο. Γιατί δεν είναι μόνο οι 50 που θα πάνε Α` Λυκείου, αλλά και της Β` και της Γ`, περίπου 150 παιδιά» είπε  χαρακτηριστικά.

Ο κ. Γιαννακός με ανάρτηση του ήδη από τις 23 Ιουλίου, αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο πρόβλημα που δημιουργεί η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, λέγοντας μεταξύ άλλων πως οι κατανομές, «είναι  το λιγότερο κοινωνικά άδικες και αψυχολόγητες και δεν γίνονται και δεν θα γίνουν ποτέ αποδεκτές».

Σημείωσε πως η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, λειτουργεί με κίνητρα αδιευκρίνιστα, θεωρώντας πως οι 16 νόμιμες, άρτιες, εξαιρετικές αίθουσες των 50τμ η κάθε μια, του 3ου ΓΕΛ, που είναι “εκεί” στο σχολείο, που λειτουργούσαν κανονικά πέρυσι και πρόπερσι και κατασκευάστηκαν το 2007 σύμφωνα με εγκεκριμένα  αρχιτεκτονικά σχέδια, ξαφνικά έγιναν 12  ….!! ‘Έτσι, σύμφωνα με τον ίδιο, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για λόγους που η ίδια μόνο γνωρίζει, στέλνει στο 3ο Λύκειο μόνο 85 μαθητές για την Α` Λυκείου.

Επισήμανε ακόμη πως ως αρμόδιος αντιδήμαρχος Παιδείας και σε συνεχή συνεργασία με τον Δήμαρχο Γιάννη Δαρδαμανέλη  και τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, «γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες προς τις πολιτικές, κρατικές και διοικητικές αρχές ώστε να επικρατήσει το αυτονόητο».

Υπογράμμισε με νόημα πως «όσοι άσκησαν, ασκούν ή φιλοδοξούν να ασκήσουν διοίκηση, κατά την ταπεινή μου άποψη, επιβάλλεται να  το κάνουν μόνο  για την υπηρεσία των πολιτών, χωρίς ιδιοτελή, συντεχνιακά, πολιτικά ή άλλα συμφέροντα, ή για την αυταρέσκεια μιας υποτιθέμενης εξουσίας…., σεβόμενοι τους πόρους που κατέβαλαν αυτοί  οι Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες, προκειμένου καλυφθεί αυτή η κοινωνική αναγκαιότητα της ανέγερσης ενός σχολείου».

Καταλήγοντας, διαβεβαίωσε πως το 3ο ΓΕΛ, πρέπει και θα αξιοποιηθεί στο σύνολο του για να εξυπηρετήσει τις κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανάγκες της περιοχής στην οποία βρίσκεται και πως δεν θα γίνει αποδεκτό ποτέ, «δεν είναι δυνατόν να επιτραπεί , παιδιά  της περιοχής αυτής να  διασκορπίζονται σε μακρινά λύκεια, ενώ ταυτόχρονα, σε γειτονικό τους σύγχρονο σχολικό συγκρότημα να μένουν αναξιοποίητοι εκπληκτικοί χώροι εκπαίδευσης και βέβαια διατρέχοντας και  όλους τους κινδύνους που εγκυμονούν οι καθημερινές μετακινήσεις τους  σε μεγάλες αποστάσεις μέσα από λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας»

«Αυτό δεν μπορεί να περάσει …!!!! Για έναν απλό λόγο, για ένα αδιαπραγμάτευτο  κοινωνικό δεδομένο:  ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΧΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ», σημείωνε χαρακτηριστικά.

Ως τη μόνη λύση πρόκρινε εξάλλου, πως από τη στιγμή που το υπουργείο Παιδείας με ΦΕΚ, με υπογραφή δύο υπουργών, ίδρυσε το 8ο ΓΕΛ αναγνωρίζοντας την αναγκαιότητα ύπαρξης λυκειακών τάξεων στην περιοχή εκείνη, μέχρι την κατασκευή του 8ου λυκείου, το 3ο Λύκειο να λειτουργεί με μαθητικό δυναμικό 450 μαθητές, όπως είναι εξάλλου από τα επίσημα έγγραφα του ΟΣΚ, καταγεγραμμένο.

Ο αντιδήμαρχος Παιδείας την ίδια στιγμή, μιλώντας για το θέμα στην 29η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμαριάς, την 1η Αυγούστου και παίρνοντας θέση σε όσα ειπώθηκαν στη διάρκεια της συνεδρίασης από συμβούλους, είχε πει χαρακτηριστικά ότι «θίγονται τα δικαιώματα γονιών και μαθητών, θίγονται βάναυσα και επιλεκτικά, όταν έχουν δίπλα τους άδειες αίθουσες να τρέχουν στα δύο και στα τρία χιλιόμετρα μακριά, επειδή κάποιους τους βολεύει».

Ανέφερε με σκωπτική διάθεση, πως σύμφωνα με το πόρισμα της πραγματογνωμοσύνης που διέταξε η Δευτεροβάθμια, το 3ο Λύκειο δήθεν «υστερεί» καθώς διαθέτει μια αίθουσα πληροφορικής αντί για δύο, δεν διαθέτει αίθουσα ξένων γλωσσών, έναντι δύο που έπρεπε να είχε, δεν διαθέτει παρασκευαστήριο στο εργαστήριο φυσικών επιστημών, το εμβαδόν του  γραφείου των καθηγητών είναι μικρότερο από τα προβλεπόμενα, πως η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων είναι 200τμ, αντί 300τμ και πως διαθέτει ένα ζευγάρι WC προσωπικού, έναντι δύο που προβλέπονται. Σχολιάζοντας επίσης με θυμηδία, είπε «και αυτό είναι η μεγάλη υστέρηση, που όλα τα άλλα σχολεία, φυσικά τα έχουν» υπογραμμίζοντας πως αυτό που λείπει από τα σχολεία, είναι αίθουσες διδασκαλίας.

Τέλος δήλωσε πως πίσω από τις κινήσεις της Δευτεροβάθμιας, υπάρχουν άλλοι λόγοι «που τόσο επιλεκτικά ασχολούνται με το 3ο Λύκειο, θεσμικά αναρμόδια, με αδιευκρίνιστα και περίεργα κίνητρα, παράτυπα όσον αφορά τις διανυόμενες αποστάσεις». Και, όπως είπε χαρακτηριστικά, «φυσικά έχουμε την επιλεκτική εφαρμογή της νομοθεσίας. Δεν μπορεί να εφαρμόζεται η νομοθεσία για ένα συγκεκριμένο διδακτήριο μόνο».

Το GRTimes, απευθύνθηκε στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης για να καταγράψει την άποψη της, ωστόσο δεν κατέστη δυνατό να μιλήσει  κάποιος εκπρόσωπος  της.