“Ζαλισμένη” συνεχίζει να είναι η ελληνική τουριστική αγορά – και ειδικά αυτή της Βόρειας Ελλάδας – μετά την αναστολή εργασιών του ομίλου Μουζενίδη.

Τα προβλήματα εντοίζονται τόσο στην Πιερία, όπου ο όμιλος συνεργάζεται με τουλάχιστον 30 ξενοδοχεία, όσο και στην ευρύτερη περιοχή Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής.

Την ίδια ώρα και με την κατάσταση να περιπλέκεται ακόμα περισσότερο, η ιστοσελίδα maklthes.gr αναφέρεται στη πιθανή εμπλοκή Σαββίδη “σε μια ενδεχόμενη στρατηγική επένδυση ή εξαγορά του ομίλου Μουζενίδη με το ποσό μάλιστα αυτής της επένδυσης να προσδιορίζεται στα 30 εκατ. ευρώ”, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Τέλος και σύμφωνα με τη TourDom.ru η Mouzenidis Travel Greece φέρεται να έχει παρατείνει την αναστολή των τουριστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα μέχρι τα τέλη Ιουλίου, γιατί οι λόγοι που ώθησαν την εταιρεία Mouzenidis Travel Greece να αναστείλει προσωρινά τις υποχρεώσεις της δεν έχουν ακόμη επιλυθεί. Με βάση αυτό, η αναγγελθείσα αναστολή πρέπει να παραταθεί για την περίοδο από 27 Ιουνίου έως 31 Ιουλίου 2021.

Τα τεράστια οικονομικά προβλήματα στον Όμιλο Μουζενίδη που οδήγησαν στην αναστολή λειτουργίας του, παρέσυραν και την αεροπορική εταιρεία του Ομίλου, την Ellinair. Τα τέσσερα αεροσκάφη της εταιρείας είναι καθηλωμένα εδώ και μήνες (δυο από αυτά στη Θεσσαλονίκη) και το πτητικό της πρόγραμμα έχει ανασταλεί. Το προσωπικό βρίσκεται σε αναστολή και τα γραφεία είναι κλειστά ενώ ο διευθύνων σύμβουλος Θάνος Πασχάλης αποχώρησε από την εταιρεία.

Κάποιοι που είχαν εισιτήρια για πτήσεις της εταιρείας, πηγαίνουν στο αεροδρόμιο για να πετάξουν καθώς δεν έχουν ενημερωθεί για τις εξελίξεις. Καθώς τα γραφεία της εταιρείας στο αεροδρόμιο είναι κλειστά προσπαθούν μάταια να βρουν έναν τρόπο για να μάθουν τι θα γίνει.

Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση του αεροδρομίου «Μακεδονία» σκοπεύει να μετακινήσει τα δυο αεροσκάφη της εταιρείας από τον χώρο στάθμευσης σε άλλο απομακρυσμένο, καθώς οι θέσεις στάθμευσης χρειάζονται για να εξυπηρετήσουν την τρέχουσα κίνηση του αεροδρομίου που έχει αυξηθεί. Αυτό είχε γίνει και με τα αεροσκάφη της Astra η οποία επίσης ανέστειλε τη λειτουργία της το Νοέμβριο του 2019. Έτσι η Θεσσαλονίκη που κάποτε είχε δυο αεροπορικές εταιρίες τώρα δεν έμεινε χωρίς καμία.