Kαθόλου άδικα, η Breitling ήταν, είναι και θα είναι μία από τις μεγαλύτερες Ελβετικές μάρκες ρολογιών. Και παρότι είδε άλλα brands να ξεχωρίζουν εστιάζοντας στην ομορφιά και στα εκλεπτυσμένα σχέδια, η ίδια κατάφερε να μείνει σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο και να ξεχωρίσει για τη δουλειά που έκανε στα πιλοτικά ρολόγια. Αλλά αυτό από μόνο του, όπως είναι φυσικό, δεν είναι αρκετό. Γιατί μπορεί να κατέκτησε τους αιθέρες, ωστόσο, όπως είναι φυσιολογικό επιθυμία της έχει την πρωτιά εκεί που παίρνονται οι αποφάσεις: στις αίθουσες των συνεδριάσεων. Επομένως, πλέον δεν δίνει σημασία μόνο σε αυτούς που οδηγούν τα Learjet – αλλά και σε εκείνους που προσλαμβάνουν όσους βρίσκονται πίσω από το πηδάλιο αυτών.
Όλα αυτά γίνονται ευκολότερα αν δει κανείς το νέο Premier, το business σχέδιο που κόσμησε τον καρπό του 43χρονου Σουηδού ηθοποιού Alexander Skarsgård στο Τownhouse event του βρετανικού Esquire. Μιλάμε για ένα σχέδιο πολύ διαφορετικό από όσα μας έχει συνηθίσει ο ελβετικός οίκος. Λανσαρίστηκε για πρώτη φορά τη δεκαετία του ’40, χωρίς να περιλαμβάνει τίποτε το ξεχωριστό πέρα από το ότι ήταν ένα πολύ elegant κόσμημα για τον καρπό που περιλάμβανε την ένδειξη ημερομηνίας. Τα χαρακτηριστικά του νέου Premier είναι, όπως αναμενόταν, εξαιρετικής ποιότητας. Η κίνηση Caliber 45 με πιστοποίηση χρονομετρητή που αναπτύσσεται in-house είναι ένας εκλεπτυσμένος μηχανισμός με καθαρό κι ευανάγνωστο σχεδιασμό που πολλοί θα ζήλευαν. Καθόλου άδικα, λοιπόν, δεν θεωρείται ως το ιδανικό corporate ρολόι όντας όσο διακριτικό πρέπει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχει τις απαραίτητες πολύτιμες λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει.
Από: Esquire UK