Ο Flyover, ο ΟΑΣΘ, το μετρό καθώς και τα μέτρα προστασίας και πυροπροστασίας στη Θεσσαλονίκη ήταν τα ζητήματα που τέθηκαν επί τάπητος στην ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης στο ΥΜΑΘ, με την παρουσία εκπροσώπων της κυβέρνησης, της αυτοδιοίκησης αλλά και φορέων της πόλης.
Η εξέλιξη των εργασιών του Flyover συζητήθηκε στο πλαίσιο της σύσκεψης, με την παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα και του υφυπουργού, Βασίλη Οικονόμου, όπου εκφράστηκε από τον ανάδοχο του έργου αισιοδοξία, καθώς τα περισσότερα μέτωπα του έργου έχουν αποδοθεί.
«Σήμερα κάναμε μια αξιολόγηση για το πού βρισκόμαστε και ποιες είναι οι προτεραιότητες μπροστά μας. Μια βασική προτεραιότητα των φορέων της πόλης αυτόν τον καιρό ήταν και είναι οι καλύτερες συγκοινωνίες. Τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης είναι και καλύτερα και περισσότερα. Στο πεδίο των ΜΜΜ υλοποιούμε τις δεσμεύσεις που αναλάβαμε», ανέφερε ο Χρήστος Σταϊκούρας, τονίζοντας πως είναι πεπεισμένος ότι το έργο θα ολοκληρωθεί το 2027 καθώς βρίσκεται σε «full speed» εξέλιξη.
Ο υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου επεσήμανε πως τα συγκοινωνιακά δεδομένα αλλάζουν και οι λεωφορειακές γραμμές πρέπει να «κουμπώσουν» σε αυτά. Πρέπει, όπως είπε, να συνδυάσουμε, να συντονίσουμε τα δρομολόγια στη νέα αυτή αρχιτεκτονική των συγκοινωνιών στην πόλη.
Μιλώντας για τον Flyover, ο δήμαρχος Πυλαίας – Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτεζίδης τόνισε πως «συντονίζουμε τις προσπάθειές μας για μια ακόμη φορά ώστε το έργο αυτό να προχωρήσει γρήγορα και να αποδοθεί στην πόλη όπως και το μετρό».
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης, Κώστας Γκιουλέκας υπογράμμισε από την πλευρά του ότι στο επίκεντρο της όλης προσπάθειας βρίσκεται η Θεσσαλονίκη, αφού αυτή ήταν και η εντολή του ίδιου του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.
«Συζητήσαμε και διαπιστώσαμε αρκετά θέματα που τα ζούμε, τα γνωρίζουμε κι αν θέλετε τα βιώνουμε με έναν αρνητικό τρόπο στην καθημερινότητά μας εμείς οι Θεσσαλονικείς, καταλήγοντας σε κάποια συμπεράσματα. Το πρώτο είναι αυτό που είχαμε ανακοινώσει εξαρχής, ότι το συντονιστικό συμβούλιο για να αποδώσει πρέπει να συνεδριάζει κάθε 15 μέρες. Θα πρέπει να δούμε ποια μέτρα δεν απέδωσαν όσο θα έπρεπε, ποια ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση και ποια όχι, για να μπορέσουμε τουλάχιστον από τον Σεπτέμβριο να έχουμε δει μια βελτίωση στην καθημερινότητα των Θεσσαλονικέων».
Αναφερθείς στο ζήτημα της ΕΛΑΣ, ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Ανδρέας Νικολακόπουλος τόνισε πως υπάρχει ειδικός σχεδιασμός ώστε να μειωθούν οι κυκλοφοριακές επιπτώσεις του Flyover. Ειδικότερα ο σχεδιασμός αυτός «περιλαμβάνει την παρουσία περισσότερων αστυνομικών. Έχουμε ενισχύσει την Τροχαία με περισσότερα από 100 άτομα. Είναι πολύ σημαντικό ότι μέχρι σήμερα η ΕΛΑΣ έχει παράσχει συνδρομή σε περιστατικά που έχριζαν άμεσης διακομιδής σε νοσοκομείο. Συνεχίζουμε αυτή την προσπάθεια. Ακούσαμε τους φορείς και είμαστε εδώ για να ενισχύουμε διαρκώς την ΕΛΑΣ της Βορείου Ελλάδος και της Θεσσαλονίκης», όπως ανέφερε συγκεκριμένα.