Η Lorus είναι μία θυγατρική της Seiko που ιδρύθηκε το 1982, συμπληρώνοντας το γκρουπ που ως τότε είχε μόνο την Pulsar (σήμερα έχει και την Alba). Ο στόχος των Γιαπωνέζων ήταν να καλύψουν ένα κενό που διέβλεψαν στην αγορά για ένα ρολόι με φρέσκο design, χαμηλή τιμή, υψηλή αξιοπιστία, για το νεότερο αγοραστικό κοινό.
Με αυτό το τρόπο κάθε μεγάλη εταιρεία μπορεί να συμπληρώνει τη γκάμα της, χωρίς όμως να μπερδεύει πολύ τον καταναλωτή. Ακόμα σημαντικότερο, δεν κατεβάζει το price range της υπερβολικά και ως εκ τούτου συνεχίζει να προσελκύει τον άσχετο καταλωτή με αρκετά λεφτά που δεν θέλει να αγοράζει ρολόι από “φτηνές” μάρκες αλλά και τον watchsnob που του αρέσει να σκέφτεται με πιο exclusive όρους. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτά τα 30 χρόνια η Lorus έχει πουλήσει 120 εκατομμύρια ρολόγια, οπότε κάτι σωστό κάνουν οι Γιαπωνέζοι.
To marketing γενικά είναι ένα στοιχείο που η βιομηχανία δεν μπορεί να υποτιμήσει και η Seiko έχει πέρα από τις 3 της θυγατρικές και πολλές συμφωνίες σαν joint venture (π.χ τα ρολόγια Breil πλέον είναι joint venture με το Binda group). Ενδεχομένως να είχε νόημα για τη Seiko να έχει και μία upscale θυγατρική με τα πιο βαριά κομμάτια (π.χ τα grand seiko) αλλά αυτό είναι θέμα έρευνας αγοράς, και τα βαριά της χαρτιά σηκώνουν και το πρεστίζ των υπολοίπων.
Latest posts by My City Team (see all)