Ο Λιούϊς Χάμιλτον και η Mercedes συνεχίζουν να γράφουν Ιστορία στον μηχανονίκητο αθλητισμό. Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes επικράτησε και στο Γκραν Πρι, που διεξήχθη στην Ρέτζιο Εμίλια της Ιταλίας, φθάνοντας πλέον στις 93 (!) νίκες σε παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ενα. Με την νίκη του Χάμιλτον, η Mercedes εξασφάλισε τον τίτλο στους κατασκευαστές, έφθασε στα επτά πρωταθλήματα και κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ της Ferrari. Ο εξάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, ο οποίος… βαδίζει οπλοταχώς για τον έβδομο τίτλο στην καριέρα του, είδε πρώτος την καρό σημαία στην Ιμολα, όντας κατά 5,783 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Φινλανδού «ομοσταύλου» του, Βάλτερι Μπότας, ο οποίος εκκίνησε από την pole position. Στην τρίτη θέση, τερμάτισε ο Αυστραλός Ντάνιελ Ρικιάρντο με Ρενό.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο Μπότας και ο Φερστάπεν έκαναν καλή εκκίνηση, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να βρεθεί στην 3η θέση. Ωστόσο ο Βρετανός ακολούθησε μία πολύ καλή στρατηγική και κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση.
Στον 20ο γύρο ο Μπότας και ο Φερστάπεν μπήκαν για αλλαγή ελαστικών. Ο Χάμιλτον από την άλλη έμεινε μέσα στην πίστα και εκμεταλλεύτηκε τα μεσαία ελαστικά του για να χτίσει διαφορά Στον 31ο γύρο, ωστόσο, ο Οκόν εγκατέλειψε με πρόβλημα στο συμπλέκτη κάτι που προκάλεσε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Έτσι, ο παγκόσμιος πρωταθλητής άλλαξε τα ελαστικά του και κατάφερε να παραμείνει στην κορυφή. Νωρίτερα είχε εγκαταλείψει και ο Γκασλί, ο οποίος βρισκόταν 5ος έχοντας κάνει αξιοπρεπέστατη προσπάθεια το Σαββατοκύριακο.
Από την 30ο γύρο και μετά ο Φερστάπεν κόλλησε πίσω από τον Μπότας, ο οποίος μάλιστα είχε και αεροδυναμικό πρόβλημα από τον δεύτερο γύρο μάλιστα. Τελικά στον 43ο γύρο ο Φινλανδός είχε μία μικρή έξοδο και εν τέλει στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού, ο Φερστάπεν σκαρφάλωσε στην 2η θέση.
Στον 51ο γύρο ο Ολλανδός στάθηκε άτυχος, αντιμετώπισε πρόβλημα στο μονοθέσιο του, κόλλησε στην αμμοπαγίδα και προκάλεσε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Τότε ήταν που ο Ράσελ είχε επίσης μία έξοδο και έτσι έχασε την ευκαιρία να πάρει βαθμό. Την ίδια ώρα στην 3η θέση βρέθηκε ο Ρικάρντο με τον Κβίατ να ανεβαίνει τέταρτος, όταν έγινε η επανεκκίνηση του αγώνα.
Η κατάταξη:
1 Lewis HAMILTON Mercedes LEADER 2
2 Valtteri BOTTAS Mercedes +5.783 2
3 Daniel RICCIARDO Renault +14.320 1
4 Daniil KVYAT AlphaTauri +15.141 2
5 Charles LECLERC Ferrari +19.111 1
6 Sergio PEREZ Racing Point+19.652 2
7 Carlos SAINZ McLaren +20.230 2
8 Lando NORRIS McLaren +21.131 2
9 Kimi RÄIKKÖNEN Alfa Romeo Racing +22.224 1
10 Antonio GIOVINAZZI Alfa Romeo Racing +26.398 1
11 Nicholas LATIFI Williams +27.135 1
12 Sebastian VETTEL Ferrar i+28.453 2
13 Lance STROLL Racing Point +29.163 3
14 Romain GROSJEAN Haas F1 Team +32.935 2
15 Alexander ALBON Red Bull Racing +57.284 2
16 George RUSSELL Williams — 1
17 Max VERSTAPPEN Red Bull Racing — 1
18 Kevin MAGNUSSEN Haas F1 Team — 2
19 Esteban OCON Renault — 1
20 Pierre GASLY AlphaTauri — 1