Skip to content
MyCity

MyCity

Ειδήσεις – Επικαιρότητα – Απόψεις

tiganies kai sxares
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • LIFE STYLE
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
Listen here
  • MAIN POST
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε θα «κοπεί» το πρώτο εισιτήριο και πόσο θα κοστίζει

My City Team 2 months ago 1 min read
Phoneclub.gr

Στην τελική ευθεία εισέρχονται οι διαδικασίες και επιλύονται όλες οι εκκρεμότητες για την εμπορική λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη. Όπως όλα δείχνουν, ο… «κύβος ερρίφθη» τόσο για το πότε θα… κοπεί το πρώτο εισιτήριο, όσο και για το κόστος του.

Σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία αυτή την ώρα ξεναγεί δημοσιογράφους στις εγκαταστάσεις του Αμαξοστασίου και Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας του Μετρό, η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία στο β’ εξάμηνο του 2024 όπως είχε αφήσει να εννοηθεί και ο ίδιος ο πρωθυπουργός κατά τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο πλαίσιο της 87ης ΔΕΘ.

Έξι μήνες αργότερα αναμένεται να τεθεί σε εμπορική λειτουργία και η επέκταση προς Καλαμαριά.

Όσον αφορά στο εισιτήριο, που θα είναι ενιαίο για όλα τα αστικά μέσα συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, θα είναι φθηνότερο από το κόμιστρο του Μετρό της Αθήνας, δηλαδή θα κινείται κοντά στην τιμή του εισιτηρίου του ΟΑΣΘ και σίγουρα κάτω από τα 1,20 ευρώ.

Όπως, επίσης, αναφέρθηκε σήμερα και ο διαγωνισμός για το ενιαίο εισιτήριο θα εκκινήσει άμεσα.

Όπως δήλωσαν ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος και ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, ως τα μέσα Δεκεμβρίου θα έχει κατασκευαστεί η πλάκα οροφής στον Σταθμό Βενιζέλου.

Αμέσως μετά θα μπορούν να ξεκινήσουν οι δοκιμαστικές διαδρομές των συρμών, σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής, καθώς έχουν ήδη εγκατασταθεί στις αποβάθρες και οι θύρες ασφαλείας (PSD).

Το κατασκευαστικό έργο για τη βασική γραμμή έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί. Έχουν γίνει όλα τα έργα πολιτικού μηχανικού και μένουν ορισμένα μόνο φινιρίσματα στα αρχιτεκτονικά και, το integration των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων.

«Απελευθερώνεται» η Εγνατία
Αυτές τις μέρες, η Ελληνικό Μετρό αποσύρει τις τελευταίες εργοταξιακές καταλήψεις και, ως το τέλος της χρονιάς, θα απελευθερωθεί και η οδός Εγνατία, σε όλο της το πλάτος, στο ύψος του σταθμού Βενιζέλου.

Τα έργα σε επίπεδο οδού, τελειώνουν στο τέλος του 2023, τόσο στη βασική γραμμή, όσο και στην Επέκταση Καλαμαριάς.

Το μόνο έργο που μένει να εκτελεστεί και αναλαμβάνει να το υλοποιήσει η Ελληνικό Μετρό ΑΕ, είναι η κατασκευή του Σταθμού Μετεπιβίβασης στη Νέα Ελβετία. Η ανάθεση του έργου θα γίνει την επόμενη εβδομάδα, με νόμο που θα περάσει από τη Βουλή.

Να σημειωθεί ότι το κόστος κατασκευής της βασικής γραμμής του Μετρό, μαζί με τις συμπληρωματικές συμβάσεις που απαιτήθηκαν για τα αρχαιολογικά, αγγίζει το 1,5 δισ. ευρώ.

Να σημειωθεί ότι από την υπογραφή της Σύμβασης Λειτουργίας και Συντήρησης με τον ανάδοχο, η Εταιρεία ΤΗΕΜΑ, θα πρέπει εντός 14 μηνών να μπει σε εμπορική λειτουργία η βασική γραμμή.

  • Author
  • Recent Posts
My City Team
My City Team
My City Team
Latest posts by My City Team (see all)
  • Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Bazaar της Χ.Α.Ν.Θ. - December 4, 2023
  • Έφυγε από την ζωή ο δημοσιογράφος και εκδότης, Σαράντης Πανταζής - December 4, 2023
  • Τέμπη: Η 28χρονη Ελπίδα σήμερα θα έπαιρνε το πτυχίο της – Συγκινεί ο πατέρας της - December 4, 2023

Continue Reading

Previous: Έκλεψαν 37 τόνους ελαιόλαδο από συνεταιρισμό στον Πολύγυρο – Ζημιά σχεδόν 400.000 ευρώ
Next: Στέλιος Αγγελούδης – Μπορούμε να διεκδικήσουμε όλα όσα δικαιούμαστε

Σχετικές ειδήσεις

Τέμπη: Η 28χρονη Ελπίδα σήμερα θα έπαιρνε το πτυχίο της – Συγκινεί ο πατέρας της
1 min read
  • MAIN POST
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε θα «κοπεί» το πρώτο εισιτήριο και πόσο θα κοστίζει

Χωρίς ταξί από σήμερα η Θεσσαλονίκη – Μέχρι πότε θα διαρκέσει η απεργία
1 min read
  • MAIN POST
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε θα «κοπεί» το πρώτο εισιτήριο και πόσο θα κοστίζει

Θεσσαλονίκη: 14 συλλήψεις για ηχορύπανση σε τρεις μέρες
1 min read
  • MAIN POST
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε θα «κοπεί» το πρώτο εισιτήριο και πόσο θα κοστίζει

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ

Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Bazaar της Χ.Α.Ν.Θ.
1 min read
  • MAIN POST
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε θα «κοπεί» το πρώτο εισιτήριο και πόσο θα κοστίζει

Έφυγε από την ζωή ο δημοσιογράφος και εκδότης, Σαράντης Πανταζής
1 min read
  • MAIN POST
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε θα «κοπεί» το πρώτο εισιτήριο και πόσο θα κοστίζει

Τέμπη: Η 28χρονη Ελπίδα σήμερα θα έπαιρνε το πτυχίο της – Συγκινεί ο πατέρας της
1 min read
  • MAIN POST
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε θα «κοπεί» το πρώτο εισιτήριο και πόσο θα κοστίζει

Από τις 13 Δεκεμβρίου το «Καλάθι Χριστουγέννων» και το «Καλάθι του Αη Βασίλη» – Τι θα ισχύσει
1 min read
  • MAIN POST
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε θα «κοπεί» το πρώτο εισιτήριο και πόσο θα κοστίζει

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • LIFE STYLE
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • Facebook
  • Instagram
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.
Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies. ΠερισσότεραΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email