Skip to content
MyCity

MyCity

Ειδήσεις – Επικαιρότητα – Απόψεις

tiganies kai sxares
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • LIFE STYLE
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
Listen here
  • MAIN THEMES
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο οδικός χάρτης των παρεμβάσεων για τη μείωση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων στη Θεσσαλονίκη από την κατασκευή του Fly Over

My City Team 4 months ago 1 min read
Phoneclub.gr
Οι τρεις βασικοί στόχοι των προτεινόμενων παρεμβάσεων για τη μείωση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων στην πόλη της Θεσσαλονίκης, από την αναβάθμιση της εσωτερικής περιφερειακής οδού και την κατασκευή του Fly Over, οριοθετήθηκαν και περιγράφηκαν στη δεύτερη συνεδρίαση του συντονιστικού οργάνου που πραγματοποιήθηκε υπό το συντονισμό του υφυπουργού Εσωτερικών, αρμόδιου για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, κ. Στάθη Κωνσταντινίδη.
Αναλύοντας τα μέχρι σήμερα δεδομένα αποφασίστηκε ότι το σύνολο των μέτρων και των παρεμβάσεων πρέπει να αποσκοπεί στη μείωση της ζήτησης για μετακινήσεις με ιδιωτικά επιβατικά οχήματα, κυρίως κατά τις ώρες αιχμής, στην αύξηση του βαθμού χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και στην αποτελεσματικότερη λειτουργία του υπάρχοντος οδικού δικτύου.
Για τον λόγο αυτόν, σε πρώτη φάση, θα ζητηθεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα το ωράριο φορτοεκφορτώσεων και της αποκομιδής των απορριμμάτων από τους βασικούς οδικούς άξονες της Θεσσαλονίκης. Επίσης, θα ζητηθεί η ενίσχυση των δυνάμεων της Τροχαίας ώστε να γίνεται αποτελεσματικότερος έλεγχος στην τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και να αποτραπεί η παράνομη στάση και στάθμευση των οχημάτων στις κεντρικές οδικές αρτηρίες, προκειμένου η κίνηση των αυτοκινήτων να πραγματοποιείται ανεμπόδιστα σε αυτές. Ακόμη, θα εξεταστεί η δυνατότητα δρομολόγησης νέων “γραμμών” εξπρές από τον ΟΑΣΘ για τα λεγόμενα διαμήκη δρομολόγια, ενώ θα αξιολογηθεί η δυνατότητα προσαρμογής των φωτεινών σηματοδοτών στη ροή των αυτοκινήτων.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, για την καλύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών, θα επιστρατευθούν και οι νέες τεχνολογίες, με τη δημιουργία εφαρμογών που θα ενημερώνουν σε πραγματικό χρόνο τους  Θεσσαλονικείς για την κατάσταση που επικρατεί στο οδικό δίκτυο, αλλά και με την προβολή ενημερωτικών μηνυμάτων στις πληροφοριακές πινακίδες που λειτουργούν κατά μήκος της περιφερειακής οδού.

Αμέσως μετά, εκ μέρους του ΟΣΕΘ, ο κ. Τόσκας ενημέρωσε ότι στο διάστημα της μιας εβδομάδας που μεσολάβησε, από την πρώτη συνεδρίαση του συντονιστικού οργάνου, συγκροτήθηκε και λειτουργεί η ομάδα εργασίας, η οποία εντός διμήνου θα παραδώσει την κυκλοφοριακή μελέτη που θα εξειδικεύσει τις περαιτέρω προτάσεις για την άμβλυνση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων.
Ένα εξίσου σημαντικό θέμα που απασχόλησε το συντονιστικό όργανο ήταν η διασφάλιση της απρόσκοπτης πρόσβασης αυτοκινήτων και ασθενοφόρων στα νοσοκομεία “Παπαγεωργίου”, “Παπανικολάου” και στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο.

Τέλος, τη συνάντηση απασχόλησαν και οι ανησυχίες που εκφράστηκαν από κατοίκους περιοχών που γειτνιάζουν  στο υπό κατασκευή έργο. Ο κ. Κωνσταντινίδης έθεσε μια σειρά από ερωτήματα στους εκπροσώπους του αναδόχου, όπως για παράδειγμα εάν απειλείται το οικοσύστημα του Σέιχ Σου, εάν επιβαρύνεται η ατμοσφαιρική ρύπανση και αν υποβαθμίζεται η αισθητική του τοπίου από την κοπή μικρού αριθμού δένδρων κατά τη διάρκεια των πρόδρομων εργασιών.

Οι απαντήσεις που έδωσε και στα τρία ερωτήματα ο ανάδοχος του έργου ήταν σαφείς και καθησυχαστικές. Όσον αφορά στην ανησυχία περί υποβάθμισης της αισθητικής του τοπίου, ο ανάδοχος ξεκαθάρισε ότι βάσει προγραμματικής σύμβασης οφείλει και αποδέχθηκε να φυτέψει νέα δέντρα σε έκταση που θα του υποδείξει το Δασαρχείο.

Για το ενδεχόμενο απειλής του οικοσυστήματος του Σέιχ Σου η απάντηση ήταν πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, διότι το θέμα εξετάστηκε σχολαστικά και η λύση που δόθηκε είναι η πιο δόκιμη. «Για τον λόγο αυτόν, προέκυψε τεχνική λύση γέφυρας, υπερυψωμένης σε μεγάλο μήκος πάνω από την υφιστάμενη περιφερειακή οδό και όχι επί του πρανούς αυτής, ώστε να κοπούν τα λιγότερα δυνατά δέντρα» τονίστηκε χαρακτηριστικά.

Σχετικά με την ατμοσφαιρική ρύπανση, αναφέρθηκε ότι με την παράδοση του Fly Over στην κυκλοφορία θα είναι μειωμένη συγκριτικά με την υφιστάμενη κατάσταση, «γιατί το νέο έργο θα έχει διπλάσια χωρητικότητα και ανεξάρτητη κυκλοφορία των παρακαμπτόντων οχημάτων και επομένως πολύ καλύτερες συνθήκες κυκλοφοριακής ροής».

Σε δήλωση που έκανε μετά το τέλος της σύσκεψης, ο κ. Κωνσταντινίδης σημείωσε ότι «Το σχέδιο που εκπονείται και οι παρεμβάσεις που θα γίνουν δεν είναι πρόσκαιρου χαρακτήρα αλλά για να δώσουν σταθερές και μόνιμες λύσεις στα κυκλοφοριακά προβλήματα του πολεοδομικού συγκροτήματος.

Το φθινόπωρο η Θεσσαλονίκη εισέρχεται συγκοινωνιακά σε μια νέα φάση, που διαμορφώνεται από τις εργασίες κατασκευής του Fly Over.
Μέσα από τις συνέργειες που βρίσκονται σε εξέλιξη, προετοιμαζόμαστε ώστε οι δυσκολίες που θα προκύψουν στις καθημερινές μετακινήσεις να μην οδηγήσουν στην παράλυση της πόλης.
Ασφαλώς οι εργασίες που θα ξεκινήσουν επηρεάζουν το σύνολο της καθημερινότητάς μας. Ωστόσο σχεδιάζουμε ένα ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο σχέδιο δράσης, με στοχευμένο πλέγμα παρεμβάσεων, το οποίο θα αξιολογείται διαρκώς και θα προσαρμόζεται στα δεδομένα και τις καταστάσεις της κάθε χρονικής περιόδου, ανάλογα με το στάδιο των εργασιών.
Στόχος μας είναι και το σημαντικό έργο του Fly Over να προχωρήσει κανονικά, εντός του χρονοδιαγράμματος, προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετήσει μετά την ολοκλήρωσή του 10.000 οχήματα ανά ώρα, ανά κατεύθυνση, προσφέροντας στους οδηγούς μετακινήσεις σε πιο σταθερούς χρόνους και με οικονομία, αλλά και οι πολίτες της Θεσσαλονίκης να υποστούν τις λιγότερες δυνατές συνέπειες.
Με σωστό προγραμματισμό και τον κατάλληλο συντονισμό μπορούμε να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα».
Πέραν του Υφυπουργού Εσωτερικών, αρμόδιου για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, κ. Στάθη Κωνσταντινίδη, στη δεύτερη συνεδρίαση του συντονιστικού οργάνου συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Κεντρικής Μακεδονίας κ. Πάρις Μπίλλιας, ο Πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας κ. Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΣΕΘ κ. Γιάννης Καλογερούδης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ κ. Γιάννης Τόσκας, ο Διοικητής της 3ης ΥΠΕ κ. Παναγιώτης Μπογιατζίδης, ο Διοικητής του 424 Γενικού Στρατιωτικού Νοσοκομείου Εκπαιδεύσεως Ταξίαρχος Γεώργιος Γκούβας, ο Διευθυντής Ανάπτυξης του ΟΑΣΘ κ. Χρήστος Χατζηγεωργίου ως εκπρόσωπος του Οργανισμού, η Αστυνόμος Α’ Ζωή Γεωργίου ως εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Τροχαίας, εκ μέρους της μελετητικής ομάδας ο ομότιμος καθηγητής  Παναγιώτης Παπαϊωάννου, ο εκπρόσωπος του ΚΕΠΥ-ΕΚΑΒΕ χειρουργός κ. Ιπποκράτης Ιντζίδης, ο συντονιστής του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης κ. Γεώργιος Βάγγος και ο μελετητής του έργου κ. Απόστολος Φράγκος.
Τον ανάδοχο εκπροσώπησαν o Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της Κοινοπραξίας κ. Ντίνος Μπενρουμπή, το μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της Κατασκευαστικής Κοινοπραξίας κ. Κωνσταντίνος Λυσαρίδης, ο Διευθυντής της Κατασκευαστικής Κοινοπραξίας κ. Νικόλαος Κουταβάς και ο Διευθυντής Εργοταξίου κ. Χαράλαμπος Γρηγοριάδης.
  • Author
  • Recent Posts
My City Team
My City Team
My City Team
Latest posts by My City Team (see all)
  • Κινητοποίηση ενάντια στις συγχωνεύσεις σχολείων στη Θεσσαλονίκη - November 28, 2023
  • Αχιλλέας Μπέος: «Ο Ατζούν Ιλιτζαλί ενδιαφέρεται για την απόκτηση του Βόλου, έχουν γίνει δυο ραντεβού» - November 28, 2023
  • Εξιχνιάστηκε η δολοφονία Τυνήσιου στον Δενδροπόταμο - November 28, 2023

Continue Reading

Previous: Έχεις μήνυμα στο κινητό σου: Έρχεται αυτόματη ειδοποίηση της ΑΑΔΕ για τις φορολογικές υποχρεώσεις
Next: Τέσσερα τροχαία μέσα σε λίγες ώρες – Πέντε τραυματίες

Σχετικές ειδήσεις

Κινητοποίηση ενάντια στις συγχωνεύσεις σχολείων στη Θεσσαλονίκη
1 min read
  • MAIN THEMES
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο οδικός χάρτης των παρεμβάσεων για τη μείωση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων στη Θεσσαλονίκη από την κατασκευή του Fly Over

Εξιχνιάστηκε η δολοφονία Τυνήσιου στον Δενδροπόταμο
1 min read
  • MAIN THEMES
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο οδικός χάρτης των παρεμβάσεων για τη μείωση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων στη Θεσσαλονίκη από την κατασκευή του Fly Over

Κλέβουν μπουκάλια με ελαιόλαδο… από τα νεκροταφεία στη Θεσσαλονίκη!
1 min read
  • MAIN THEMES
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο οδικός χάρτης των παρεμβάσεων για τη μείωση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων στη Θεσσαλονίκη από την κατασκευή του Fly Over

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ

Κινητοποίηση ενάντια στις συγχωνεύσεις σχολείων στη Θεσσαλονίκη
1 min read
  • MAIN THEMES
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο οδικός χάρτης των παρεμβάσεων για τη μείωση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων στη Θεσσαλονίκη από την κατασκευή του Fly Over

Αχιλλέας Μπέος: «Ο Ατζούν Ιλιτζαλί ενδιαφέρεται για την απόκτηση του Βόλου, έχουν γίνει δυο ραντεβού»
1 min read
  • MAIN THEMES
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο οδικός χάρτης των παρεμβάσεων για τη μείωση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων στη Θεσσαλονίκη από την κατασκευή του Fly Over

Εξιχνιάστηκε η δολοφονία Τυνήσιου στον Δενδροπόταμο
1 min read
  • MAIN THEMES
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο οδικός χάρτης των παρεμβάσεων για τη μείωση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων στη Θεσσαλονίκη από την κατασκευή του Fly Over

Κλέβουν μπουκάλια με ελαιόλαδο… από τα νεκροταφεία στη Θεσσαλονίκη!
1 min read
  • MAIN THEMES
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο οδικός χάρτης των παρεμβάσεων για τη μείωση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων στη Θεσσαλονίκη από την κατασκευή του Fly Over

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • LIFE STYLE
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • Facebook
  • Instagram
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.
Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies. ΠερισσότεραΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email