Συνεχίζοντας μια πολύ καλή πορεία που τη φέρνει στην κορυφή των SUV όλη τη χρονιά, η Peugeot πήρε όλες τις πρωτιές στις πωλήσεις της κατηγορίας και τον Ιούλιο. Η Peugeot είναι μια μάρκα η οποία στους 7 μήνες του 2021 βρίσκεται σε μια από τις δύο πρώτες θέσεις της προτίμησης του κοινού της χώρας μας, καταφέρνοντας να σημειώσει πολύ υψηλά μερίδια και πωλήσεις.
Σε αυτή της την επιτυχία η γαλλική φίρμα έχει βασιστεί τόσο στην πορεία κορυφής του μικρού 208 (είναι το 2o σε πωλήσεις αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς), όσο και στην αντίστοιχη πορεία δύο εκ των SUV μοντέλων της, του μικρού (B Segment) 2008 που είναι και το πρώτο σε πωλήσεις SUV στην Ελλάδα, αλλά και του μικρομεσαίου (C Segment) 3008.Ειδικά στην περίπτωση των SUV, η Peugeot ενίσχυσε ακόμη περισσότερο τη δυναμική της τον Ιούλιο ως πιο δημοφιλής μάρκα της κατηγορίας, καταφέρνοντας να κάνει το «1-2» στην κορυφή των πωλήσεων με τα δύο παραπάνω μοντέλα, αλλά και να αναδειχθεί ως η πρώτη σε πωλήσεις SUV μάρκα στην Ελλάδα.
Το Peugeot 2008 λοιπόν, έκλεισε τον προηγούμενο μήνα με 318 ταξινομήσεις παίρνοντας την πρώτη θέση των πωλήσεων της κατηγορίας και παράλληλα, την 3η θέση των πωλήσεων συνολικά στα καινούργια αυτοκίνητα της χώρας μας. Αμέσως μετά το 2008 ακολούθησε με 316 ταξινομήσεις το μεγαλύτερο Peugeot 3008, το οποίο επιπλέον ήταν και το 4ο σε πωλήσεις αυτοκίνητο συνολικά. Εάν σε αυτές τις δύο επιδόσεις προσθέσουμε και τις 11 ταξινομήσεις του 7θέσιου Peugeot 5008, τότε βλέπουμε ότι η Peugeot συγκέντρωσε τον προηγούμενο μήνα 645 ταξινομήσεις SUV μοντέλων, ξεπερνώντας όλες τις υπόλοιπες. Αμέσως μετά τη γαλλική μάρκα ακολούθησαν η Volkswagen (500 πωλήσεις) και η Suzuki (442 αυτοκίνητα).