Τις προτάσεις του συνδυασμού «Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη» για την ανάπλαση της πλατείας Δημοκρατίας και της Εγνατίας οδού παρουσίασαν σήμερα στους εκπροσώπους του Τύπου ο υποψήφιος δήμαρχος της πόλης Στέλιος Αγγελούδης και ο αρχιτέκτονας, υπ. δημοτικός σύμβουλος Πρόδρομος Νικηφορίδης.
Σύμφωνα με το σχέδιο, η λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του κεντρικού άξονα της πόλης θα εξυπηρετηθεί, μεταξύ άλλων, από τη δημιουργία δεντροφυτεμένου ποδηλατόδρομου, τη μερική διαπλάτυνση των πεζοδρομίων, την κατάργηση δύο παράδρομων, τον επιμελημένο φωτισμό του δημόσιου χώρου αλλά τον επιλεκτικό φωτισμό των προς ανάδειξη διατηρητέων κτιρίων που θα δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό νυχτερινό περιβάλλον. Ο κ. Αγγελούδης κατέστησε σαφές πως η έναρξη των παρεμβάσεων θα ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση των μεγάλων έργων (Μετρό – fly over), ώστε να μην υπάρξει πρόσθετη επιβάρυνση του κυκλοφοριακού.
«Η προσπάθεια της Ομάδας μας επικεντρώνεται στην ανάδειξη του εγκαταλελειμμένου σήμερα δημόσιου χώρου. Αυτό είναι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες μας» σημείωσε αρχικά ο κ. Αγγελούδης και συνέχισε: «Παρουσιάζουμε τη δουλειά μιας καταπληκτικής ομάδας προγράμματος για την οποία είμαι προσωπικά πολύ περήφανος. Σε αυτή την πόλη ο στόχος είναι να φύγουμε από τα μεγάλα λόγια και να πάμε στα μεγάλα έργα. Σε αυτή τη λογική έχουμε επιλέξει όχι έργα εντυπωσιασμού, αλλά έργα ουσίας. Και μάλιστα έργα που συνδέονται με την παραμέληση και την παρακμή αυτής της πόλης. Κάτι τέτοιο είναι και η πλατεία Δημοκρατίας και συγχρόνως ο άξονας της Εγνατίας που έχει καταστραφεί τόσο από την πολυετή κατασκευαστική περιπέτεια του μετρό, όσο κι από την εγκατάλειψη. Προσδοκούμε να προχωρήσουμε σε γρήγορες λύσεις για τον ιστορικότερο δρόμο της πόλης με την εμβληματική αυτή πλατεία. Θέλουμε την αναζωογόνηση του ιστορικού κέντρου της πόλης. Οι παρεμβάσεις θα συνεχιστούν με την ανάπλαση της οδού Αγίου Δημητρίου, του άξονα της πλατείας Αριστοτέλους καθώς και στην Άνω Πόλη».
Από την πλευρά του ο κ. Νικηφορίδης παρουσιάζοντας το έργο υπογράμμισε τα εξής:
«Η Εγνατία είναι ο ιστορικότερος δρόμος της Θεσσαλονίκης. Κανένας άλλος δρόμος στη Θεσσαλονίκη δεν έχει τόσα βυζαντινά, ρωμαϊκά και οθωμανικά μνημεία. Είναι ένας δρόμος που καταγράφει την ιστορία της πόλης μας. Θέλουμε να αναδείξουμε το ιστορικό και μνημειακό απόθεμα που έχει, αλλά ταυτόχρονα να διευκολύνουμε την κίνηση των πεζών και να εγκαταστήσουμε επιτέλους έναν μεγάλο ποδηλατόδρομο ο οποίος μπορεί να ξεκινάει από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό και να φτάνει μέχρι την Βούλγαρη. Απόλυτη προτεραιότητα μας, να προσφέρουμε περισσότερο πράσινο και να αναδείξουμε τους εγκαταλελειμμένους δημόσιους χώρους, να δώσουμε και πάλι ζωή στην πλατεία Βαρδαρίου που βιώνει συνθήκες απόλυτης απαξίωσης».
- H Mafia των καρτέλ αποκεφάλισε δήμαρχο λίγες μέρες μετά την εκλογή του! - October 7, 2024
- Θεσσαλονίκη: Έλεγχοι για τη νεανική παραβατικότητα στο παραλιακό μέτωπο - October 7, 2024
- Διασωληνώθηκε και μεταφέρθηκε στο Ιπποκράτειο ο 14χρονος που έπεσε από τον τέταρτο όροφο πολυκατοικίας - October 7, 2024