Η ομάδα Business Intelligence της γνωστής πλατφόρμας Skroutz παρουσιάζει τα πρώτα στοιχεία της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, όπως προκύπτουν από την δημοφιλή πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων.

Τα στοιχεία αφορούν στην περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 και οι ποσοστιαίες μεταβολές προκύπτουν από την σύγκριση των αγορών που έγιναν αυτή την περίοδο με τις αγορές που έγιναν τον Φεβρουάριο 2020.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφονται, το ηλεκτρονικό εμπόριο σημείωσε σημαντική αύξηση, κάτι που διαπιστώνεται τόσο από τα στοιχεία επισκεψιμότητας όσο και τα στοιχεία αγορών.

Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 41%.

Σε επίπεδο πωλήσεων, αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, όπως τα συμπληρώματα διατροφής που παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά 54,30%, τα παιχνίδια, τα όργανα γυμναστικής και τα περιφερειακά υπολογιστών.

Πιο συγκεκριμένα, μεγαλύτερες αυξήσεις παρουσίασαν οι εξής κατηγορίες:

– Hobby – Αθλητισμός: 70,40%,

– Υγεία – Ομορφιά: 54,30%,

– Τεχνολογία: 43,70%,

– Σπίτι – Κήπος: 35,60%.

Ισχυρότερη πίεση, της τάξεως του 35,40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας «Μόδα», πράγμα που προφανώς εξηγείται από την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση.

Αντίστοιχα η κατηγορία «Auto – Moto» σημείωσε μείωση 8,6%.

Όπως προκύπτει, οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές τους, αλλά τροποποίησαν το τι αγοράζουν.

Μείωσαν τις αγορές που έχουν να κάνουν με προϊόντα μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα και αρώματα) και αυτοκινήτου, συνεχίζουν να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν και σε αγορές που έχουν να κάνουν με:

– Την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.),

– Την γυμναστική από το σπίτι,

– Τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους.