
Το ταλέντο της Porsche να καταφέρνει να εξελίσσει συνεχώς ένα τόσο ιδιαίτερο σχήμα όπως αυτό της 911 είναι αδιαπραγμάτευτο και κάθε γενιά της, είναι ακόμη πιο ποθητή από την προηγούμενη.
Η γερμανική μάρκα ξέρει καλά τον τρόπο να φτιάχνει ένα από τα πιο ποθητά sports cars του πλανήτη και η νέα 992, δεν αποτελεί εξαίρεση. Το αυτοκίνητο έχει παρουσιαστεί στην πλειονότητα των εκδόσεών του και τώρα βλέπουμε την έκδοση Turbo, μια από τις κορυφαίες, που παράλληλα γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στις Carrera, Carrera S και την Turbo S.
Ο επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας της των 3.8 λίτρων έχει δύο τούρμπο και αποδίδει 580 ίππους, μαζί με 750 Nm ροπής που κάνουν… θαύματα.
Οι επιδόσεις κόβουν τη μιλιά του οδηγού, καθώς βλέπει το ταχύμετρο να εκτοξεύεται από το 0 στα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 2,7 δευτερόλεπτα και τον τρόπο που επιταχύνει μέχρι και τα 320 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το γνωστό οκτάρι διπλού συμπλέκτη PDK, με αλλαγμένα σωθικά φυσικά, για να μπορέσει να διαχειριστεί την κτηνώδη ροπή των 750 Nm.
Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς και η Porsche έχει φροντίσει να την εξοπλίσει με όλα της τα καλούδια προκειμένου ο οδηγός να απολαύσει ένα αυτοκίνητο που έχει γεννηθεί για σπορ οδήγηση και συγκινήσεις. Εκτός από την στάνταρ ανάρτηση PASM, που σύμφωνα με την Porsche ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στην ευελιξία που παρέχει και την άνεση, υπάρχει και η PASM Sport Suspension που κρατά το αμάξωμα 10 χιλιοστά χαμηλότερα και κάνει την 911 Turbo ακόμη πιο «ειδική».