![](https://mycity.com.gr/wp-content/uploads/2024/02/thessaloniki1-1-696x392-1.jpg)
Τον Απρίλιο αναμένεται να λειτουργήσει η πρώτη ψηφιακή τουριστική κάρτα για την πόλη της Θεσσαλονίκης, την οποία κατασκευάζει η Softweb, με την εταιρεία πληροφορικής να επενδύει σε επιπλέον καινοτόμες τουριστικές εφαρμ
Η έξυπνη ψηφιακή κάρτα που υλοποιείται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος και τη Softweb αλλάζει τα δεδομένα στον τουρισμό της πόλης, προσφέροντας στους κατοίκου αλλά κυρίως στους επισκέπτες διαδικτυακές υπηρεσίες μετακίνησης και τουρισμού. Το πρότζεκτ βρίσκεται στην τελική του φάση καθώς, όπως γνωστοποίησε στο ThessToday.gr, ο Εμπορικός Διευθυντής της Softweb κ. Δημήτρης Χατζηγεωργίου, η κατασκευή του είναι στο 85%-90% ενώ πραγματοποιούνται και δοκιμές του πρωτοπόρου εργαλείου.
«Η τουριστική κάρτα πόλης θα είναι η πρώτη που θα κυκλοφορήσει τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και πανελλαδικά όπως και η πρώτη φορά στον τομέα του τουρισμού που χρησιμοποιείται η τεχνολογία blockchain», είπε χαρακτηριστικά με τον ίδιο να προσθέτει ότι στοχεύουν στην περαιτέρω επέκτασή της και σε άλλες περιοχές με την εταιρεία να συζητά ήδη με δήμους και περιφέρειες σε Δυτική Μακεδονία και Αττική.
Πώς θα λειτουργεί η ψηφιακή κάρτα
Το πώς θα λειτουργεί η τουριστική κάρτα και ποιες υπηρεσίες θα περιέχει στους χρήστες περιέγραψε στο πλαίσιο του 32ου Money Show ο Τεχνικός Διευθυντής της Softweb, κ. Αλέξανδρος Ασημακόπουλος. Μέχρι στιγμής η εφαρμογή περιέχει αναλυτικές πληροφορίες για γειτονιές, μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους της Θεσσαλονίκης, την πολιτιστική γραμμή του ΟΑΣΘ και ποικίλα τουριστικά πακέτα. Σε δεύτερη φάση ωστόσο και αφού ξεκινήσει να λειτουργεί, θα εξεταστούν οι δυνατότητες να περιλαμβάνει η εφαρμογή και ιδιωτικές επιχειρήσεις με ανάλογες υπηρεσίες όπως ξενοδοχεία και εστίαση.
Σύμφωνα με τον κ. Ασημακόπουλο, την εφαρμογή θα μπορεί ο χρήστης να κατεβάσει δωρεάν στο κινητό του μέσω Google και App Store παρέχοντας του τη δυνατότητα να περιηγηθεί, να αναζητήσει πληροφορίες και στη συνέχεια, δημιουργώντας προσωπικό λογαριασμό να αγοράσει τουριστικά πακέτα όπως εισιτήρια για την είσοδο σε αρχαιολογικούς χώρους, εκδρομές κτλ. και να πληρώσει μέσω κάρτας. Ειδικότερα, μερικές από τις δυνατότητες που έχει ο χρήστης είναι οι προσαρμοσμένες προτάσεις και εκδηλώσεις, λαμβάνοντας υπόψη τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη, η ασφάλεια και προστασία δεδομένων μέσω της τεχνολογίας blockchain και η πλήρης πρόσβαση σε πληροφορίες, εκδηλώσεις, και πακέτα υπηρεσιών με ένα κλικ.
Ο έλεγχος μάλιστα των εισιτηρίων ή των πακέτων που θα έχει κλείσει ο χρήστης, θα γίνεται στην είσοδο κάθε χώρου ενδιαφέροντος από τον εκάστοτε ελεγκτή/υπάλληλο σκανάροντας το ηλεκτρονικό του εισιτήριο. «Για να υιοθετηθεί η έξυπνη κάρτα από τους τουρίστες θα πρέπει να γίνουν σημαντικές προσπάθειες προώθησης και προβολής της τόσο στην εγχώρια αλλά κυρίως στη διεθνή αγορά, ώστε σε βάθος χρόνου να έχει μεγάλη απήχηση», επισήμανε στο ThessToday.gr ο κ. Χατζηγεωργίου.
Οι επενδύσεις σε καινοτόμες τουριστικές εφαρμογές
Η Softweb με έδρα τη Θεσσαλονίκη πέρα από την ανάπτυξη επιχειρηματικού λογισμικού νέων τεχνολογιών (Web & Mobile), επενδύει και σε επιπλέον εργαλεία που θα συμβάλουν στον έξυπνο ψηφιακό μετασχηματισμό του τουριστικού τομέα. Ήδη, η εταιρεία λανσάρει στην αγορά ολοκληρωμένες λύσεις νέων τεχνολογιών Web και Mobile για σύγχρονους οργανισμούς, το Horeca Suite και το Hospitality Transfers Tool.
Όπως παρουσίασε στο 32ο Money Show, ο κ. Χατζηγεωργίου η εφαρμογή Horeca Suite απευθύνεται σε διαφορετικά προφίλ εταιρειών, δηλαδή στον κλάδο της εστίασης και τν ξενοδοχείων. Δίνει τη δυνατότητα ψηφιακής παραγγελιοληψίας και κρατήσεων ενώ περιλαμβάνει λειτουργικότητες σε επίπεδο ενημέρωσης, booking services, dine-in, delivery & take-away. Παράλληλα, ο χρήστης μπορεί να ενημερωθεί για διάφορα θέματα που αφορούν την επιχείρηση σε πραγματικό χρόνο.
Η εφαρμογή Hospitality Transfers Tool απευθύνεται κυρίως στις μεταφορικές εταιρείες, αποτελεί web λύση που στοχεύει στη διαχείριση και οργάνωση των αιτημάτων μετακίνησης μεταξύ ξενοδοχειακών μονάδων και εταιρειών μετακίνησης (transfer companies).
Σημειώνεται ότι τις εφαρμογές της εταιρείας χρησιμοποιούν 900 επιχειρήσεις πανελλαδικά ενώ τα τουριστικά της εργαλεία κάνουν χρήση περίπου 100, εκ των οποίων οι 50 σχεδόν βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη.
Η Softweb σε νούμερα
Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία της Softweb, το 2023 αποτέλεσε έτος προόδου, γεγονός που αποτυπώνεται σε 30% αύξηση στα οικονομικά της μεγέθη, σε μία σειρά από επιμέρους επιτυχίες, σε ποσοτική και ποιοτική διεύρυνση της πελατειακής της βάσης με 108 νέες εταιρείες.
Για την τρέχουσα χρονιά, η διοίκηση δηλώνει πλήρως προετοιμασμένοι προκειμένου να αποτελέσει στρατηγικό συνεργάτη των επιχειρήσεων της και να τους προσφέρει προστιθέμενη αξία μέσα από τις λύσεις της ενώ έχουν ήδη τεθεί οι βάσεις για τον νέο αναπτυξιακό κύκλο της Softweb στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για την περίοδο 2024-2026.
- Η Ελένη Βουγιατζή μαζί με τον σπουδαίο Νίκο Νικολάου - July 26, 2024
- Φορολογικές δηλώσεις 2024: Παράταση και στη δυνατότητα υποβολής τροποποιητικών - July 26, 2024
- Ήρθε για τον ΠΑΟΚ ο Ταρίκ Τισουντάλι - July 26, 2024